[linux] mailx

roman f.v. rfv na pobox.sk
Úterý Duben 23 09:27:39 CEST 2002

> Zeby
> ftp://rpmfind.net/linux/redhat/7.2/en/os/i386/SRPMS/mailx-8.1.1-22.src.rpm
> ?
>
> Nabuduce skus vyvinut trocha viac samostatnej cinnosti, to este nikoho
> nezabilo. Mne hladanie trvalo asi 15 sekund (natukal som do konquerora
> rf:mailx a pastol link srpmka).
>
> S pozdravom,
>
> Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na panorama.sth.ac.at>, ICQ 10236103,
+436505122023

asi som to napisal nepresne. ja chcem zdrojak ale nie v rpm balicku,ani
inom balicku,
ja nemam na mojom linuxe rpm instalovane. nemozem to nikde najst. co som
aj nasiel bolo s Makefile pre BSD a nie pre linux.

thx ...

http://www.antikvariatshop.sk Virtualny antikvariat - proza, poezia,
historia, umenie, psychologia, naucna a odborna literatura, skripta ...
Vybrane knihy ZLAVA AZ 80 % !!!