[linux] mailx

Úterý Duben 23 09:38:44 CEST 2002

-> > > Neviete niekto kde zozeniem zdrojaky tohto programu na linux?

-> > Zeby
-> > ftp://rpmfind.net/linux/redhat/7.2/en/os/i386/SRPMS/mailx-8.1.1-22.src.rpm
-> > ?
-> >
-> > Nabuduce skus vyvinut trocha viac samostatnej cinnosti, to este nikoho
-> > nezabilo. Mne hladanie trvalo asi 15 sekund (natukal som do konquerora
-> > rf:mailx a pastol link srpmka).

-> asi som to napisal nepresne. ja chcem zdrojak ale nie v rpm balicku,ani
-> inom balicku,
-> ja nemam na mojom linuxe rpm instalovane. nemozem to nikde najst. co som
-> aj nasiel bolo s Makefile pre BSD a nie pre linux.

podla debian doumentacie pochadzal mailx z FreeBSD; ale ak velmi chces,
napr. debianovske archivy ho maju v pool/main/m/mailx
hladaj *.orig.tar.gz plus pripadne *.diff.gz

 Depression is merely anger without enthusiasm.