OT: Re: [linux] KOMERCIA: Nemate nahodou stare SIMMy?

Marcel Telka marcel na telka.sk
Úterý Duben 23 13:14:40 CEST 2002

On Tue, Apr 23, 2002 at 12:10:16PM +0100, Peter Ronai wrote:
> ty vodo
> jak ti dvaja co spravili na commodore 64ke web server :>>>>>>>

Na tom stroji toho bezi ovela viac ako len nejaky obycajny web server :-))).
Je vsak pravda, ze je o nieco vykonnejsi ako commodore 64 a ma aj o nieco
viac pamate :-))

> dz

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |