[linux] WMaker

Úterý Duben 23 16:19:15 CEST 2002

On Tue, Apr 23, 2002 at 04:03:35PM +0200, Peter Hudec wrote:
> hi,
>
> ako ho (WindowMaker) donutit spavit nasledovne ..
> po stlace ATL+TAB aby prepol na ine okno (teda dal ho aj do popredia).
>
> Mne ho iba vysveti, ale necha ho vzadu.
>
> debian (woody), XFree 4.1.0, WMaker (posledny co je tam - nie som za tou
> masinou prave)

Cez WPrefs (neviem na rychlo, kde by som to hladal v konfigurakoch),
'Rozne ergonomicke nastavenia', zaskrtnut 'Pri aktivovani okna klavesnicou
presunut okno do popredia'.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...