[linux] crossover office

Úterý Duben 23 18:59:04 CEST 2002

Dňa 23. apr 2002 o 17:28, Peter Ronai napísal(a):

> Neviete nahodou ako je to v sucasnosti s wine projektom? Oplaca sa
> crossover alebo je clovek schopny rozbehat IE a office aj bez toho len
> za pomoci wine? Koketuje sa tu s myslienkou hodit nejaku cast windozov
> na linux workstation (ked som im vravel ze ked chcu unix nech kupia
> sparcstation kazdemu, nepochopili moj zmysel pre humor :>>>>> ).

v tvojom pripade by mozno bol crossover office zaujimavy, pretoze
nebudes asi pozadovat potrebu narodneho prostredia. btw. moju skromnu
recenziu pozri na: http://www.linux.sk/article.php?sid=233

podla niektorych je mozne spominane veci rozbehnut aj pod wine, ale mne
to neslo.. v zasade platilo, ze pod crossover office sa chovali
aplikacie "lepsie" (co moze znamenat aj to, ze som sa pokochal pohladom
na instalaciu o par sekund dlhsie;) ).

--
Linux 2.4.18-12mdk
Mandrake Linux release 8.3 (Cooker) for i586