[linux] ip_conntrack

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Úterý Duben 23 00:44:47 CEST 2002

                                        Maxim, 00:44:14
                                        23. april 2002 (utorok)
Zdravim.

> kedze je zariadenie pripojene cez proxy arp nepotreboval by som conntrack
> kvoly firewallu (hadam), alebo potom nejako zmenit pocet "expected"
> spojeni, ze by editovat h323_conntrack????

	Ostatne conntrack moduly maju vo svojich zdrojovych kodoch pomerne
vela definovatelnych konstant, cize tu by to tak mohlo byt tiez. Skoda, ze
ten subor vo svojej distribucii jadra nemam, vedel by som Ti povedat
mozno viac. :-)

	Za pokus to editovanie IMHO rozhodne stoji.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, http://www.nepto.sk/              nepto na atomicpile.sk