[linux] slovenska klavesnica

Juraj Michalek xmichal5 na informatics.muni.cz
Středa Duben 24 14:57:13 CEST 2002

On Wed, Apr 24, 2002 at 02:47:10PM +0200, mikulas sustak wrote:
> pouzivam RedHatLinux 7.2 kernel 2.4.7-10
> prosim vas pomozte mi rozbehnut slovensku klavesnicu
>
> vdaka ...

Na prepinanie klavesnice pod Xsami v RedHate standardne
sluzi setxkbmap

setxkbmap czsk (prepinanie klavesnice pomocou ScrollLock)

Ak niektore aplikacie neakceputuju znaky ako s~ a z~,
musis nastavit LC_ALL (locales) pripadne ine LC_
na cs_CZ (pripadne pribuzne) - tento problem
je napriklad v xterme (aj inych termoch).

Kedze si nespecifikoval blizsie problem, viac
ti nemozem poradit ;)

Georgik :)

--
Out Of Control -- what is more?