[linux] Napalovanie pod Linuxom

seeker knowledge na inmail.sk
Středa Duben 24 20:59:35 CEST 2002

> cafte, nexcem tu rypat,ale fuckt ma pobavilo tomnozstvo veci na jedno
> palenie, nemam nic proti linuxu ale palit pod tym vyzera zaujimavo ;))
> howh
> take care

No, vy to asi vidite inak, ale z mojho pohladu tak troxu trafil klinec po hlavicke.
Ja tiez proti linuxu nic nemam, len...
Xcem napisat diplomovku o pouzivani linuxu v statnej sprave. Hlavne na desktope.
Pri tej prilezitosti testujem sam na sebe a mam z toho take rozpacite pocity.
Sam by som rad presiel na linux, ale akosi narazam na prekazky, ktore proste
vo win prostredi nestretavam. Rad by som kvoli tej diplomovke napisal nejaky clanok, alebo subor mojix prizemnyx postrehov v
neprospex linuxu, na ktory
by mohlo par ludi zareagovat v com sa mylim a ako take problemy osetrit. Len
neviem kam potom s tym. Take nieco je hlboko pod uroven www.linux.sk a
tato konfera je zasa skor texnicky orientovana. Tak neviem..

quixote