[linux] ADMIN: Re: KOMERCIA: Nemate nahodou...

Středa Duben 24 22:39:08 CEST 2002

Dňa 24. apr 2002 o 21:35, Peter Fordinal napísal(a):

> Dve stare SIMM 16 by som mal niekde mat. Ci su EDO alebo nie, to si uz
> nepametam.
> Ak Ti pomozu, tak sa ozvi na pf na nextra.sk

toto asi zaujalo jedneho konkretneho cloveka, teda by bolo celkom
logicke to poslat prave jemu a nie dalsim, momentalne 654 prihlasenym
adresam.... rovnako ako tento mail, ale bohuzial, niektori ludia si
stale pletu mailinglist s verejnym odkazovym miestom, takze raz za
cas... ;)

--
Linux 2.4.18-12mdk
Mandrake Linux release 8.3 (Cooker) for i586