[linux] slovenska klavesnica

Středa Duben 24 22:44:51 CEST 2002

Dňa 24. apr 2002 o 22:36, Juraj Michalek napísal(a):

> Tento problem vyzera na locales.
> zadaj
> set | grep LC_

toto imho nie je dobry zvyk naucit sa takto zistovat locale;) navyse v
tcsh a mam vazne obavy ze ani v ksh to fungovat rozhodne nebude..
mame tu prikaz, kto by to povedal, locale (1), ktoreho man stranka
zacina:

NAME
       locale - Get locale-specific information.

> a vsetky premenne, ktore ti to vypise vyexportuj na
> cs_CZ

toto je tiez nie prilis systemove.. ak sa nepletiem, tak redhat pouziva
tiez ako systemovy konfiguracny adresar /etc/sysconfig v ktorom by sa
mal nachadzat subor i18n na nastavenie locales _globalne_ .. pripadne by
mal system reagovat na ~/.i18n

> Potom z tohoto shelu spusti vim, pripadne dalsi term
> v ktorom ti uz znaky budu fungovat.

preco prave vim ? mne pise do prikazoveho riadku diakritiku aj bash, aj
tcsh..

preto niet nad globalne nastavenia..

--
Linux 2.4.18-12mdk
Mandrake Linux release 8.3 (Cooker) for i586