OT: Re: [linux] KOMERCIA: Nemate nahodou stare SIMMy?

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Středa Duben 24 01:23:25 CEST 2002

                                        Maxim, 01:19:58
                                        24. april 2002 (streda)
Zdravim.

> Na tom stroji toho bezi ovela viac ako len nejaky obycajny web server
> :-))). Je vsak pravda, ze je o nieco vykonnejsi ako commodore 64 a ma aj o
> nieco viac pamate :-))

	Bezi Ti tam Real Audio streamer? Ze nie? No im na tom C64 bezal.
Nie, nerobim si srandu. A ten "server" je dokonca stale online.

Referencie
----------

        Clanok na Slahsdote:

http://slashdot.org/articles/02/04/15/043205.shtml?tid=133

        Tu je HW/SW popis:

http://dunkels.com/adam/c64.html
http://dunkels.com/adam/tfe/software.html

        Tu je samotny stroj a ten druhy link su aktivne TCP spojenia. :-)

http://tfe.c64.org/
http://tfe.c64.org:6510/cgi/tcp

	Vydrzalo to Slashdot attack, vydrzi to uz asi vsetko.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, http://www.nepto.sk/              nepto na atomicpile.sk