[linux] slovenska klavesnica

Martin Kala kala na bitmedia.sk
Čtvrtek Duben 25 08:50:31 CEST 2002

pokial to mas rozbite pri ukladani nevadi , na to je konvertor, aby to
zkonvertoval do citatelnej formy. Zkontrolovat to mozes az ked das
upload do stranok.
to co sa presunie pomocou copy - paste to V ZIADNOM PRIPADE nedopisuj
pomocou klavesnice.

a mal si zapnutu sk klavesnicu ???

martin

ms> urobil som vsetky uvedene kroky ale ked
ms> stlacim klavesy 2,3,4,5,6, cize chcem s~c~t~ alebo z~
ms> tak to nefunguje ale znaky ako dlhe y, a, i, e funguju ...
ms> co s tym ???

ms> dik ...

ms> Juraj Michalek wrote:

ms> On Wed, Apr 24, 2002 at 02:47:10PM +0200, mikulas sustak wrote:
> [...]

ms> Na prepinanie klavesnice pod Xsami v RedHate standardne
ms> sluzi setxkbmap

ms> setxkbmap czsk (prepinanie klavesnice pomocou ScrollLock)

ms> Ak niektore aplikacie neakceputuju znaky ako s~ a z~,
ms> musis nastavit LC_ALL (locales) pripadne ine LC_
ms> na cs_CZ (pripadne pribuzne) - tento problem
ms> je napriklad v xterme (aj inych termoch).

ms> Kedze si nespecifikoval blizsie problem, viac
ms> ti nemozem poradit ;)

ms> Georgik :)