[linux] slovenska klavesnica

Čtvrtek Duben 25 11:05:28 CEST 2002

Dňa 25. apr 2002 o 09:27, Misu napísal(a):

> <cut>

> </cut>

> No pokial nemas shell 7bit, co po vacsine je, tak ti to pisat nebude...
> Ja som este napr nestretol distro, kde by bol default 8bit... Ale uznavam,
> ze sa v poslednom case ani moc nerozhliadam...

sorry, ale si uplne vedla teraz.

toto sa riesilo napriklad pre bash v roku 1992!!
http://www.geocrawler.com/mail/msg.php3?msg_id=1942882&list=342

teraz, ak ma pamat neklame mame uz o 10 rokov viac, cize bash oslavuje
10 rokov 8bitovosti..

--
Linux 2.4.18-12mdk
Mandrake Linux release 8.3 (Cooker) for i586