[linux] iptables,DNAT a loadbalancing

benco benco na acid.sk
Čtvrtek Duben 25 11:11:53 CEST 2002

cau

On Thu, Apr 25, 2002 at 10:46:18AM +0200, M.F. PSIkappa wrote:
> Zdravim,
> konzultoval som to s dokumentaciou a tam sa pise, ze zaznam moze byt aj
> viacnasobny a ze kod netfilteru interne riesi kolizie.
> Cize ked chces mapovat na viac ip, tak napises viac podobnych riadkov za
> sebou a je to.

neviem, ci som ta pochopil spravne ale myslel si to nejak takto?

iptables -t nat -A PREROUTING -p tcp -d [moj_stroj] --dport 80 \
-j DNAT --to-destination [ip_1]:80
iptables -t nat -A PREROUTING -p tcp -d [moj_stroj] --dport 80 \
-j DNAT --to-destination [ip_2]:80

lebo ak hej, tak takto to nefunguje, teda aspon u mna sa pakety matchuju s
prvym pravidlom, takze vsetok traffic sa NATuje na tu prvu ipcku..skusim
sa teda este pozriet lepsie do dokumentacie, mozno tam nieco objavim,
kazdopadne mi ale pripada dost cudne, ze ked sa da specifikovat interval
ipcok, preco sa nedaju aj konkretne vymenovat ipadresy..hm