[linux] ext2 & ext3

Čtvrtek Duben 25 11:13:18 CEST 2002

Dňa 25. apr 2002 o 09:01, Jaroslav Matej napísal(a):

> Nainstaloval som Mandrake 8.2, ponuklo mi to / ako ext3, tak som
> suhlasil. Mam ale pocit je o poznanie pomalsie - hlavne spustanie
> programov. Je to v tom ext3 alebo moja sunka uz krka z posledneho (K6-2
> 300, 128 RAM). Mam to iba ako workstation - oplati sa ext3 ?

oplati, z hladiska rychlosti by ale mohlo byt trosku lepsie pouzitie
reiserfs, ale na ukor toho, ze sa zurnaluje iba struktura dat, nie ich
obsah, cize "mensia" spolahlivost pri totalnej havarii systemu, ale
systemy nehavaruju len tak z nicoho nic, ze?;)
na citanie odporucam: http://www.root.cz/clanek.phtml?id=930

--
Linux 2.4.18-12mdk
Mandrake Linux release 8.3 (Cooker) for i586