[linux] slovenska klavesnica

Čtvrtek Duben 25 11:43:55 CEST 2002

uz som nechcel reagovat, a myslel som ze tento thread ostane tak ako
bol, ale ked som obvineny z mlzenia a podavania zlych informacii, tak
predsa este raz, naposledy zareagujem...

Dňa 25. apr 2002 o 11:25, Misu napísal(a):

podme do dosledkov: nemam "7 bitovy" shell, cize nie som vacssina a aj
tak mi to nebude pisat? to je dost silne protirecenie, ktore som nechal
bez komentara.. bolo mi jasne, ze s/nemas/mas ..

> No neviem, ale daj mi ine rozumne vysvetlenie a akceptujem ho...

sorry, ale ja ti nepotrebujem vysvetlovat nieco, co je jasne a len ty
tvrdis presny opak. dokaz ty, ze bash (ked ho spominame) nedokaze 8
bitov...

> Ja netvrdim, ze nie je 8bitovy, ale ze default ide na 7bit, kym si ho
> nenastavis inak... Mam slack 8.0 a bash som nerekombajnoval, takze ak mas
> niekde takyto slack, tak to skus, uvidime, ci ti to pojde...

mne diakritika chodila v bashi uz v redhate 5.nieco a prave som sa pytal
slackweristu a jemu uz v slacku 4.0.
okrem toho sme sa zamotali okolo tvojho ega, pretoze povodna otazka
smerovala na distribuciu redhat a vobec nie na slack...

nemam dalsie otazky....
--
Linux 2.4.18-12mdk
Mandrake Linux release 8.3 (Cooker) for i586