[linux] 2 otazky: 1.rozdelenie disku, 2. instalacia rh6.2

Čtvrtek Duben 25 15:33:22 CEST 2002

-> 1.
-> 40GB disk mam rozdeleny nasledovne:
-> (polku pre M$Win pre rodinku a polku na Linux pre mna :-) )
-> Oddiel 	Velkost	ID	Typ	   Prip. bod	Poznamka
-> hda1	100MB	83	Linux /boot
-> hda2	10GB	c	Win95 FAT LBA
-> hda3	28GB	f	Win Extended LBA
-> hda5	7GB	b	Win fat32
-> hda6	3GB	b	Win fat32
-> hda7	512MB 82	Swap
-> hda8	10GB	83 Linux /
-> hda9	7GB	83 Linux /home
->
-> Co vy na to? Nejake pro a proti? Inaksie riesenie? Moze byt?

1. naco tolko windows particii??? jedna-dve by ti nestacili?
2. ak mas nove lilo tore zvlada LBA tak ti linux boot particiu netreba. A
keby aj ano, 10MB by malo bohato stacit

-> Pokusal som sa nainstalit na ten disk RH 6.2 (preco som tu uz raz (a
-> bezvysledne) pisal :-( )
-> Avsak po hlaske ze testuje instalacne baliky mi vyhodi okienko s:
-> TRACE BACK (inner most cast);
-> FILE "/usr/bin/anaconda", line 342 IN ?
-> 	intf.run(todo, test=test)
-> FILE /usr/bin/anaconda/text.py",
-> 	line 1165, IN RUN
-> 	rc=......
-> ....
-> KEYERROR: BASESYSTEM
->
-> ... a neuspesne ukonci instalaciu :-(
->
-> Co to ma znamenat? Nestalo sa to len na mojom PC, ale aj na inych (iny HW),
-> kde som skusal instalit?
-> Je zle napalene CD? Viem to nejako poriesit (prepisat nejake filesy a
-> prepalit)?

je to dost mozne. skus ine CD a uvidis

 99 percent of lawyers give the rest a bad name.