[linux] slovenska klavesnica

Alexander Krsek merlin na kraken.sh.cvut.cz
Čtvrtek Duben 25 20:50:36 CEST 2002

On Thu, Apr 25, 2002 at 11:43:55AM +0200, Tibor Pittich wrote:

> sorry, ale ja ti nepotrebujem vysvetlovat nieco, co je jasne a len ty
> tvrdis presny opak. dokaz ty, ze bash (ked ho spominame) nedokaze 8
> bitov...

> mne diakritika chodila v bashi uz v redhate 5.nieco a prave som sa pytal
> slackweristu a jemu uz v slacku 4.0.
> okrem toho sme sa zamotali okolo tvojho ega, pretoze povodna otazka
> smerovala na distribuciu redhat a vobec nie na slack...
>
> nemam dalsie otazky....

Pokoj pani..
Bol som vela rokov slacwarista (priserne slovo) a IMHO tu ide proste
o nepochopenie. Takze, pokial si dobre pamatam:
1) Bash je 8bitovy odkedy sa pamatam.
2) Bash mi, ked som v slacku 1.krat rozchadzal slovencinu (verzia 3.6,
   mozno menej), pisal 7bitovo. Riesenim vtedy bolo vytvorit ~/.inputrc
   (vid man bash) s obsahom:
set meta-flag on
set convert-meta off
set output-meta on

Odvtedy tento subor v homedire i v /etc/skel uchovavam a neriesim. Ak sa
toto spravanie medzitym zmenilo na default, alebo sa o to postara priamo
distribucia, ok. Inak: Czech-HOWTO, man bash, ... atd.

S pozdravom,
Alexander Krsek
--
e-mail: a.krsek na sh.cvut.cz			ICQ: 	#105733105
	merlin na platon.atlantis.sk		mobil:  +420 723 442277