Riesenie: [linux] OT: Tarball packaging convention

Peter Ronai dzony na my-scotland.co.uk
Pátek Duben 26 11:48:38 CEST 2002

nakoniec som zobral doku k make, k autoconfu a napisal sloh ako v skole
:(
chapu to a raduju sa ze maju doku a ja som koli doku nefixol zopar veci
ktore som chcel ....
je obvykle ked robite soft ze doku zaberie stvrtinu az tretinu casu?

dz