[linux] web server log analyza

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pátek Duben 26 13:17:45 CEST 2002

On Fri, Apr 26, 2002 at 01:14:04PM +0200, Marek Podmaka wrote:

> nevies nahodou o nejakom, ktory by vedel v statistikach rozlisit aj taketo
> nieco?
>
> http://www/a.php?co=1
> http://www/a.php?co=2
>
> lebo vacsina to nerozlisuje a pocita to ako pristupy na "a.php"...

O takejto featurke neviem. Ale daju sa urobit rozne veci, napr.:

1. ak mas zdrojaky log analyzera, tak ho to mozes naucit
2. mozno nejaky analyzer ma taku konfiguracnu moznost, ktorou to nejako
   dosiahnes.
3. pred poslanim logov z web servera do log analyzera ich mierne upravis
   (napr. tak, ze '?' zmenis na nieco ine, napr. '_')

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |