[linux] Ucto pod Linux? / dosemu

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Pátek Duben 26 14:03:12 CEST 2002

no takto
ja som rozbehal kedisy davno v jednej firme proluc
beha to na foxke a neslo tam slovenske kodovanie
slo to len ak som tam mal msdos (drdos som neskusal, freedos je
nevyhovujuci)
pocul som od kamarata podobnu story ale nepamatam sa na meno softu,
sorac

<MSpiracy_howtotell>
vsetok soft doporucujem vlastnit, uz som pocul o problemoch pokial slo o
uctovnicku firmu ...
</MSpiracy_howtotell>

dz