[linux] Red Hat5.1 instalacia cez SMB a sietovka AT1500(nastavenie Lance driver-a)

Automatizácia automation na vuz.sk
Pátek Duben 26 16:35:29 CEST 2002

Vazeny kolegovia!

Potreboval by som nainstalovat RedHat5.1 cez SMB a akosi to strajkuje pri
nastaveni sietovky...
Na I-net-e som nasiel udaje o tom, ze tato sietovka je zalozena na chip-e
AMD LANCE (podla cisla na "svabe" to sedi), ale neviem ako nakonfigurovat
LANCE driver ..., nedari sa automaticka konfiguracia.. PnP Bios jej priaradi
BASE ADDRESS=0x220 IRQ=3 (preco?) a DMA kanal 7... skusal som zadat ako
parametere "io=0x220 irq=3 dma=7" ale nic sa nezmenilo, potom som skusil
"0x220 3 7,7" ale potom to sice nevyhlasi nenajdeny HW, ale akosi dlho to
stoji na obrazovke bez akej kolvek spravy (i P MMX na 233Mhz)..

Neviete mi,prosim, povedat, kde robim chybu?

S pozdravom a vdakou

Peter Fodrek