[linux] Red Hat5.1 instalacia cez SMB a sietovka AT1500(nastavenie Lance driver-a)

Peter Ronai dzony na my-scotland.co.uk
Pátek Duben 26 17:11:35 CEST 2002

On Fri, 2002-04-26 at 15:35, Automatizácia wrote:
> Vazeny kolegovia!
>
> Potreboval by som nainstalovat RedHat5.1 cez SMB a akosi to strajkuje pri
> nastaveni sietovky...
> Na I-net-e som nasiel udaje o tom, ze tato sietovka je zalozena na chip-e
> AMD LANCE (podla cisla na "svabe" to sedi), ale neviem ako nakonfigurovat
> LANCE driver ..., nedari sa automaticka konfiguracia.. PnP Bios jej priaradi
> BASE ADDRESS=0x220 IRQ=3 (preco?) a DMA kanal 7... skusal som zadat ako
> parametere "io=0x220 irq=3 dma=7" ale nic sa nezmenilo, potom som skusil
> [...]

no ja by som sa pozrel (ak to este je na redhat.com) na hw compatibility
list na ich stranke
je mozne ze installer nepodporuje danu kartu (ak je chyba tam)
skuste byt mozno trosku detailnejsi v popise toho co sa pokusate
spravit: aky os (verzia a distro) je nabootovany, kde ste zpomenute
parametre zadal, ako ste sa v installeri dostal na miesto na ktorom ste
pripadne ako daleko sa vobec podarilo v instalacii dostat

<offtopic>
neda sa skusit nejaka novsia verzia os? asi nebudem daleko od pravdy ak
poviem ze mnoho ludi co cita tento email redhat 5.1 ani nepamata alebo s
nim zacinalo
	<noflame>
	ti co zacinali skor alebo nie na redhate, prosim budte tak dobri 	a
nehnevajte sa
	</noflame>
</offtopic>