[linux] Red Hat5.1 instalacia cez SMB a sietovkaAT1500(nastavenie Lance driver-a)

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pátek Duben 26 18:13:37 CEST 2002

On Fri, Apr 26, 2002 at 05:39:08PM +0200, kasr wrote:
> [...]
> disku je len 2GB DOS partition (na zaciatku).
> V pohode nabootujem do instalatora, vyberem Language a keyboard, vyberem
> instalciu zo SMB image, nacita sa supp.img disketa, vytvorim Diskdruid-om
> nove particie 2*127MB swap, particie s mount point /,/tmp,/var a /home,
> stale bez problemov, potom si instalator vypita nazov modulu sietovky ten je
> LANCE, ale ked skusim zadat (alebo automaticky citat) parametre modulu, tak
> ju bud nenajde alebo ostane "modra obrazovka" s napisom "Finding packages"
> velmi dlho. podla manualu si vsak ma pytat IP, netmask a meno a shared

Hm. A nebolo by jednoduchsie do toho stroja primontovat CD mechaniku alebo
instalacky skopirovat na HDD a instalovat z neho?
Viem, ze tymto sa problem so sietovkou nevyriesi, ale aspon by sa Linux
nanstaloval a sietovka sa moze rozbehavat dodatocne...

> Bohuzial, nie, lebo  pouzivame kartu na riadenie motorov a ta ma driver
> module pre kernel 2.0.6 vyrobcom (Izrael) testovana RH5.2 s jadrom 2.0.38 a
> nam sa pod RH7.2 (kernel 2.4.16) nepodarilo skompilovat...

Hm. Asi treba ten driver naportovat pre novy kernel alebo napisat novy... :-(
Pokial to ma sluzit na serioznu pracu... IMHO

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |