[linux] 2 otazky: 1.rozdelenie disku, 2. instalacia rh6.2

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Pátek Duben 26 19:46:22 CEST 2002

                                        Maxim, 19:43:35
                                        26. april 2002 (piatok)
Cau.

> [...]
> -> Oddiel 	Velkost	ID	Typ	   Prip. bod	Poznamka
> -> hda1	100MB	83	Linux /boot
> -> hda2	10GB	c	Win95 FAT LBA
> -> hda3	28GB	f	Win Extended LBA
> -> hda5	7GB	b	Win fat32
> -> hda6	3GB	b	Win fat32
> -> hda7	512MB 82	Swap
> -> hda8	10GB	83 Linux /
> -> hda9	7GB	83 Linux /home
> -> Co vy na to? Nejake pro a proti? Inaksie riesenie? Moze byt?
> 1. naco tolko windows particii??? jedna-dve by ti nestacili?
> 2. ak mas nove lilo tore zvlada LBA tak ti linux boot particiu netreba. A

	Ano. Taky velky boot pouzivaju snad len vyvojari jadra (ak nejaki
vobec maju).

	K tomu rozdeleniu. 512MB swapu je prehnane. Mohol si dat pokojne
menej, IMHO z toho nevyuzijes ani stvrtinu. Keby Ti v buducnosti chybal
pridal by si ho niekam na volne miesto, alebo este lepsie na novy disk. Z
hladiska vykonnosti by to tak bolo najlepsie.

	Ku swapu by mal byt najlepsi pristup cize by som ho skor umiestnil
medzi / a /home. Keby islo o mna, zriadil by som si tiez /usr/local
particiu, a tam instaloval veci z TGZ balikov, zdielane veci a pod. Je to
vyhodne hlavne z hladiska potencialne reinstalacie resp. upgrade systemu.

	Ale v zasade myslim, ze to mas dobre. :-)

	md5sum kontrolu si asi nerobil vsak?

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, Open Source software developer, http://www.platon.sk/