[linux] OT: Tarball packaging convention

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Pátek Duben 26 19:37:25 CEST 2002

                                        Maxim, 19:31:29
                                        26. april 2002 (piatok)
Zdravim.

> -> ChangeLog - zmeny od poslednej oficialnej verzie, v pripade ze ide o
> -> oficialnu verziu, zmeny od predposlednej
> Ja by som si dovolil podotknut ze su autori/baliky ktore maju v changelogu
> azda vsetko, od zaciatku ked sa zacal program distribuovat (alebo sa zacal
> spravovat changelog) obsahuje vacsinou datum, autora zmeny, zmenu -
> bugfixy, nove ficury, rilizy pripadne prepracovania casti SW

	Ano, taki mozu exitovat, ale fungovat to bude len pri malych
aplikaciach. ChangeLog ma sluzit primarne na rychle zorientovanie uzivatela,
ktory danu aplikaciu pouziva, aby vedel ci stoji za upgrade alebo nie.

	Na vsetky zmeny od zaciatku vyvoja sluzia veci typu cvs2doc,
cvs2html a pod. Neviem si totiz dost dobre predstavit, ako by potom vyzeral
taky ChangeLog KDE alebo samotneho jadra, keby to pouzivali vsetci. :-)

> -> 	To je asi tak v skratke vsetko. Cast o loop device som nepochopil.
> -> Myslel si Local Loopback?
> existuje loopback device, ktory sa z mne neznamych dovodov musi pouzit ak
> mountujes image nejakeho FS (mount -o loop to sice zvladne sam ale device
> musi byt)
> existuje loopback filesystem - na solarise takto mountujes existujuci
> adresar niekde inde do hierarchie, napriklad do chrootu.

	Existuje Local Loopback device, obycajne s IP adresou 127.0.0.1.
Nevedel co bolo rpesne myslene touto castou otazky, tak somsa spytal.

	Dodavam, ze som si uz presne nastudoval naco sluzi automake, cize ak
by mal pytajuci sa zaujem, mozem vysvetlit.

	Co sa tyka dokumentacie, obycajne sme to robili tak, ze sme
dokumentaciu pisali az po vyvoji. Tento postup sa ukazal kontraproduktivny.
Teraz piseme dokumentaciu zarovno s programovanim (s developerskou to ide
obzvlast dobre, pretoze sa pise priamo do zdrojakov a pusti sa nato Doxygen)
a tak je uz tazke zistit kolko to vlastne skutocne zabralo casu. Na konci sa
este dopisuju a doladuju nejake veci, ale su to vacsinou uz iba drobnosti.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, perl -le '$_=1;(1x$_)!~/^(11+)\1+$/&&print while$_++'