FYI: CL - Claussual Language (WAS: [linux] Ucto pod Linux? / dosemu)

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Sobota Duben 27 11:27:36 CEST 2002

> 	Jeden z mojich spoluziakov k tomu minuly rok
> vytvoril aj specialnu
> sadu grafickych fontov, cize to CLko dokaze potom
> bezat aj v okne
> lubovolneho window managera. Da sa s nim v pohode
> robit.

no ja som nemusel kvoli CL nic, iba skonfigurovat
dosemu a pustat ho z konzoly. dokonca na rychlych
kompoch pustim pod dosemu hry, ktore nejdu inac.
(goblins1, lands of lore 1). idu aj duke nukem 3d a podobne.