[linux] Napalovanie pod Linuxom

Zdeno Podobný zdpo na mailbox.sk
Neděle Duben 28 00:08:07 CEST 2002

24.4.2002 20:59:35, "seeker" <knowledge na inmail.sk> wrote:

>No, vy to asi vidite inak, ale z mojho pohladu tak troxu trafil klinec po hlavicke.
>Ja tiez proti linuxu nic nemam, len...
>Xcem napisat diplomovku o pouzivani linuxu v statnej sprave. Hlavne na desktope.
>Pri tej prilezitosti testujem sam na sebe a mam z toho take rozpacite pocity.
>Sam by som rad presiel na linux, ale akosi narazam na prekazky, ktore proste
>vo win prostredi nestretavam. Rad by som kvoli tej diplomovke napisal nejaky clanok, alebo subor mojix
prizemnyx postrehov v
>neprospex linuxu, na ktory
> [...]

Ked si prezies konferu, tak zistis, ze to nie je celkom tak (napr. diskusia na temu, preco sa nedari presadit
linuxu na desktope). Takze skus mozno spravne naformulovat otazky (napr je mozne nieco taketo na
linuxe - taketo otazky su dost caste...) a ludia ti tu odpovedia, pokial budu vediet a chciet.

Inak ak budem mat hotovu tu diplomovku, tak by si ju mohol poskytnut aj niekde na internet. Myslym, ze
zopar ludi to tu bude zaujimat (hlavne, kto za to moze, ze sa linux [ne]pouziva v statne sprave a preco).

Zd.