[linux] Problem s Fetchmailom

Marek Poláček polacekm na vakba.slposta.sk
Pondělí Duben 29 08:05:40 CEST 2002

Ahoj ludia.

Mam taky "drobny" problemyk, klasicka situacia :
RH 6.2: fetchmail postfix procmail.
Problem vznikol, ked nam provider nainstaloval na nas mail server ,ktory
spravuju a z ktoreho som si raz za cas stahoval maily fetchmailom z
jedneho konta pre asi 30 ludkov Kaspersky AV. Odvtedy my nejak fetch.
odmietol stahovat. Zistil som, ze sa kvoli KAV sa prida do hlavicky :

(8.11.6/8.11.6) id g3QFBIZ14079 for
                         polacekm na vakba.slposta.sk.KAV; Fri, 26 Apr 2002
17:11:18 +0200

a tym padom my fetchmail vsecko posiela na postmastra.

Do fetchmail.rc som pridal envelope "Envelope-To:" a zda sa ze sa to
nejak rozbehlo, ak tomu dobre rozumiem teraz pozera fetchmail aj riadok
To: v hlavicke, lenze co s mailing listami, tam obsahuje To:
linux na lists.linux.sk.

Dakujme za pomoooooc.

Ahooj

PS: Aky je rozdiel medzi envelope "Envelope-To:" a envelope
"X-Envelope-To:" vo fetchmail.rc