[linux] Problem s Fetchmailom

Pondělí Duben 29 09:11:51 CEST 2002

-> Mam taky "drobny" problemyk, klasicka situacia :
-> RH 6.2: fetchmail postfix procmail.
-> Problem vznikol, ked nam provider nainstaloval na nas mail server ,ktory
-> spravuju a z ktoreho som si raz za cas stahoval maily fetchmailom z
-> jedneho konta pre asi 30 ludkov Kaspersky AV. Odvtedy my nejak fetch.
-> odmietol stahovat. Zistil som, ze sa kvoli KAV sa prida do hlavicky :
->
-> (8.11.6/8.11.6) id g3QFBIZ14079 for
->                          polacekm na vakba.slposta.sk.KAV; Fri, 26 Apr 2002
-> 17:11:18 +0200
->
-> a tym padom my fetchmail vsecko posiela na postmastra.
->
-> Do fetchmail.rc som pridal envelope "Envelope-To:" a zda sa ze sa to
-> nejak rozbehlo, ak tomu dobre rozumiem teraz pozera fetchmail aj riadok
-> To: v hlavicke, lenze co s mailing listami, tam obsahuje To:
-> linux na lists.linux.sk.

To je korektne. Problem a mailom je ten ze adresy odosielatela sa neukladaju
v samotnej poste, vedia o nich len mailery. (hlavicku From: a To: NIE su
adresy odosielatela a prijemcu). Niektore mailery ukladaju From: adresu do
hlavicky Return-Path: a tam kde sa uklada posta pre viac pouzivatelov by mal
mailer pri doruceni ulozit adresu prijemcu do Envelope-To: , X-Envelope-To:
komu ta posta mala ist... jeden z nih vam zrejme provider tym antivirusom
znefunkcnil.

Procmail by hlavicky generovat nemal, mozno ked mate blbeho providera (ale
potom zmente pop postovu schranku na SMTP alebo providera)

-> PS: Aky je rozdiel medzi envelope "Envelope-To:" a envelope
-> "X-Envelope-To:" vo fetchmail.rc

asi ten ze prvy je o hlavicke Envelope-To: a druhy o X-Envelope-To:
ehm

 Quantum mechanics: The dreams stuff is made of.