[linux] Kompilacia Mplayeru na mdk 8.2

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Pondělí Duben 29 10:29:18 CEST 2002

Ahojm

On Sat, Apr 27, 2002 at 07:59:57PM +0200, Matej Pivoluska wrote:
> [...]
No tak na RedHat 7.2 treba pre pouzitie gcc3 pouzit volbu configure:
./configure --cc=gcc3
Inak to pouziva gcc a to je 2.96.X. Osobne som ziadne problemy
s gcc2.96 nemal, ale pise sa tam, ze niektore kodeky nemusia
fungovat a mozu hadzat core. Pouzivam ale vacsinou len prehravanie
na DivX a asf.

> Pred 3 dnami som ho kompiloval pre MDK 8.2 s gcc-3.0.4 (pribalene k mdk) a
> vsetko zbehlo v pohode. Ale tusim to nebola cvs verzia, ale posledna
> stabilna.
>
> Jedine, co sa nam nepodarilo spojazdnit su titulky, inak vsetko fici...

Ak je problem diakritika pri titulkoch, tak to treba prekodovat
na iso8859-2, popripade pouzit fintu:

  cd main/TOOLS/subfont-c/
  make
  cp /mnt/c/windows/fonts/arial.ttf . # popriapde ina cesta k arial.ttf
  # preedituj riadok skriptu runme:
  # "encoding=iso-8859-2" na "encoding=windows-1250"
  # a potom spust:
  # Ak chces inu velkost fontu, tak v skripte runme fontsize=24
  ./runme
  mkdir -p ~/.mplayer/font
  cp *.raw font.desc ~/.mplayer/font

Potom mplayer nema problem s diakritikou, bez problemov zobrazuje
windows-1250 kodovane titulky.

Ak sa tento postup niekomu paci, tak mi dajte vediet. Ak Vas bude
viac, skusim autora presvedcit, aby aj taketo titulky poskytoval. :-)

				SAL