[linux] OT: FTP prenos cez mobilny telefon.

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Pondělí Duben 29 10:36:55 CEST 2002

On Mon, Apr 29, 2002 at 08:09:42AM +0200, Mário Mikeš wrote:
> Trocha OT... Nepouziva niekto z Vas prenos cez FTP s pouzitim mobilneho
> telefonu a operatora Orange. Nejako to blbne a na hotline neporadili nic
> rozumne.
> Hodi to nejaku divnu chybu:"455 Can`t build data  connection: No route to
> host." Uploaduje sa iba jeden subor okolo 4000 bajtov !!! Problem je
> nezavisly od typu mobilneho telefonu a vyskusal som prenosy na rozne ftp
> servre. Divne je , ze download ide OK. Pouzivam pasivny mod.

Zeby mali nejak blbo nastaveny firewall? Uz mam pocit, ze niekedy
ani nevedia, ako to maju nastavene. Skus im mailnut na info na orange.sk,
ale skus tam napisat, ze to bude problem asi pre technika a nie
pre tych ludi, co tam odpovedaju na klasicke otazky. :-)
Moj problem, ze neide cez ich wap gw https uz riesia asi od januara. :-)
A pritom v novembri to este islo, odvtedy to blokli.

					SAL