[linux] Ako z Win automaticky spustit program na Linuxe?

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Pondělí Duben 29 12:50:11 CEST 2002

ssh ma funkciu remote spustania programov priamo v sebe takze ako date
ssh [-l user] fqdn [-T] [command] tak to pojde
pokial ide o neinteraktivnu formu spustania, doporucujem prestudovat key
policies v doku k ssh kde je presne popisane o bezpecnostnych problemoch
v danej oblasti (nenapisal ste totiz v akom prostredi to chcete
pouzivat)

dz