[linux] OT: FTP prenos cez mobilny telefon.

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Pondělí Duben 29 12:52:31 CEST 2002

On Mon, 2002-04-29 at 09:36, Jan ONDREJ (SAL) wrote:

> Zeby mali nejak blbo nastaveny firewall? Uz mam pocit, ze niekedy
> ani nevedia, ako to maju nastavene. Skus im mailnut na info na orange.sk,
> ale skus tam napisat, ze to bude problem asi pre technika a nie
> pre tych ludi, co tam odpovedaju na klasicke otazky. :-)
> Moj problem, ze neide cez ich wap gw https uz riesia asi od januara. :-)
> A pritom v novembri to este islo, odvtedy to blokli.
>
> 					SAL

mne vzdy fungovalo, aj ked to nie je povazovane za datovy prenos a tym
padom sa plati vyssia tarifa (alebo sa to da zas zapocitat do volnych
minut - vyberte si) ze som pouzil normalne dialove konto
tam potom nehovorime o ziadnom firewalle (aspon vacsinou)

dz

PS neviete niekto ako okaslat podobny problem s GPRS?