[linux] maximalna velkost mboxu a vplyv na procmail

Julius Loman lomo na lomo.sk
Pondělí Duben 29 13:56:24 CEST 2002

On Mon, Apr 29, 2002 at 01:43:12PM +0200, Matus fantomas Uhlar <uhlar na fantomas.sk> wrote:
> On 29.04 13:33, Julius Loman wrote:
> -> From: Julius Loman <lomo na lomo.sk>
> -> To: linux na Linux.sk
>        ^^^^^^^^^^^^^^
> nekorektna adresa konferencie!
no sorry, ale uz to takto pisem dost dlho a zatial sa nik nestazoval.
Ved sa snad polepsim.

> -> Je u mbox formatu ulozenia mailov nejake obmedzenie na velkost suboru ?
> -> Ked mi totiz subor s mailami nabubla na cca 49MB tak procmail prestane
> -> deliverovat do mailboxu. Do logu som zatial este nepozeral, musel by som
> -> vyhrabat logy tak mesiac-dva dozadu. Mozno je to (asi) len bug (feature)
> -> procmailu a so samotnym mboxom by to aj tak nemalo mat nic spolocne.
>
> procmail loaduje mail do pamate a mozno ze toto uz nestiha... co vravia
> logy? a ktoreho blazna napadlo posielat taku velku postu?
> a mboxom by to fakt nic zpolocne mat nemalo :)
je to paramerer mailbox_size_limit v postfixe
procmail s tym nic nema vlastne, aj ked on robi local delivery a som
myslel, ze tym padom je na vine.
Btw. nie je to jeden 50MB mail, ale kopec mailov.. proste si v procmaili
robim aj backup vsetkej prichadzajucej posty (kopia) a este to aj
triedim. A ten backup sa stopne pri velkosti tych cca 49MB.