[linux] OT: php, POST presmerovanie ?

Marek Kilimajer kilimajer na webglobe.sk
Pondělí Duben 29 15:22:35 CEST 2002

Jedina moznost je pomocou javascriptu, vytvoris <form ..> so skrytymi
poliami a do body tagu das onload="document.form[0].submit();", pre
nejavascriptovcov das <noscript><input type="submit"
value="Pokracujte"></noscript> a malo by to fungovat.

                               Marek