[linux] OT: php, POST presmerovanie ?

Ernest Beinrohr oernii na oernii.sk
Pondělí Duben 29 16:20:09 CEST 2002

Na co to potrebujem? Nuz v minulosti som to viackrat potreboval, ale
teraz robim obchodik a spolocne s odkliknutim formulara na zaplatenie
bankou by som potreboval vykonat aj moj php skript. Keby to bol GET (to
na banku), tak spracujem vstupy od klienta, a pustim na neho
Location(banka_url). Parametre pre banku mozem zadat Ja.

PS : jednym klikom odoslanie 2x  formulara ;)
PS2: banka umoznuje aj GET ale nevyzera to pekne

--
Ernest Beinrohr, OERNii
eAdmin @ AxonPro.sk, http://www.AxonPro.sk