[linux] OT: php, POST presmerovanie ?

Marek Kilimajer kilimajer na webglobe.sk
Pondělí Duben 29 16:47:28 CEST 2002

Nemusi to byt to iste, zavisi od toho, ako skript premenne cita, ak
ich cita ako globalne premenne, tak to funguje, ale ak vyuziva
$HTTP_POST_VARS, tak nie.

                 Marek

->> Na co to potrebujem? Nuz v minulosti som to viackrat potreboval, ale
->> teraz robim obchodik a spolocne s odkliknutim formulara na zaplatenie
->> bankou by som potreboval vykonat aj moj php skript. Keby to bol GET (to
->> na banku), tak spracujem vstupy od klienta, a pustim na neho
->> Location(banka_url). Parametre pre banku mozem zadat Ja.

MfU> Aha tak! Tak to sa neboj - GET a POST funguju uplne rovnako akurat parametre
MfU> v get idu priamo v tom istom riadku ako request a v POST idu na dalsom
MfU> riadku (aby ich v logoch proxacov a www servera nebolo vidno)

MfU> GET /post.php&index=0 HTTP/1.0

MfU> verzus

MfU> POST /post.php HTTP/1.0
MfU> index=0

MfU> ... teda pokial som to ja pochopil spravne. afaik, aj pri post mozes
MfU> odovzdat parametre typom ako get

MfU> PORT /post.php&index1=0 HTTP/1.0
MfU> index2=1

MfU> ale to je zhovadilost

->> PS : jednym klikom odoslanie 2x  formulara ;)
->> PS2: banka umoznuje aj GET ale nevyzera to pekne