[linux] OT: php, POST presmerovanie ?

Pondělí Duben 29 16:56:30 CEST 2002

-> Nemusi to byt to iste, zavisi od toho, ako skript premenne cita, ak
-> ich cita ako globalne premenne, tak to funguje, ale ak vyuziva
-> $HTTP_POST_VARS, tak nie.

vlastne hej, z hladiska php skriptu. Ale princip je ten isty a funkcionalita
tiez. btw v novom php_4.2.0 su globalne premenne std vypnute, a uz predtym
bolo odporucane ich vypnut (nastavit register_globals)

-> MfU> Aha tak! Tak to sa neboj - GET a POST funguju uplne rovnako akurat parametre
-> MfU> v get idu priamo v tom istom riadku ako request a v POST idu na dalsom
-> MfU> riadku (aby ich v logoch proxacov a www servera nebolo vidno)
->
-> MfU> ... teda pokial som to ja pochopil spravne. afaik, aj pri post mozes
-> MfU> odovzdat parametre typom ako get
->
-> MfU> PORT /post.php&index1=0 HTTP/1.0
-> MfU> index2=1

 Enter any 12-digit prime number to continue.