[linux] OT: php, POST presmerovanie ?

Ernest Beinrohr oernii na oernii.sk
Pondělí Duben 29 21:03:23 CEST 2002

Ale curl mi stranku odosle z mojho skriptu, t.j. server na ktory sa
znazim pripojit klienta uvidi ten erquest ako request odo MNA a nie
mojho klienta.

_GET_

1) Klient klikne na POST/GET formular na www.mojastranka.sk/sc.php
2) skript to cele spracuje [na mojej stranke]
3) skript vygeneruje Location: http://www.BANKA.sk/ckr.cgi?params=
4) klientow browser otvori tu URLku [pre neho okamzite]
5) Banka vidi request od klienta, klient vidi v browsery URL banky

_POST_
Tak mna zaujima toto. Ako spravit aby klient "znovaodoslal" iny
formular, samozrejme bez toho ze musi 2x klikut alebo bez dakeho
brutalneho javascriptu.

PS: nakoniec to spravim GETom, ale velmi nerad.