[linux] Produkt na vzdialenu kontrolu pocitaca

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pondělí Duben 29 22:04:36 CEST 2002

Ahoj,

> poradite mi nejaky $SUBJ, ktorym by sa z linuxovej masiny dali ovladat
> ine linuxove ale aj MS-Windows stroje ? Nieco ako PC-Anywhere
> so serverom pod MS-W a klientom pod X-Windows. Pokusam sa
> nasim administratorom nasadit linuxovu masinu, na ktorej by sez sambu
> bezali rozne podporne programiky (pod MS-W urobitelne len velmi tazko).
> Musia vsak sucasne mat neustale pod dohladom aj NT-Servre.
>
> Hladam vsak nieco skutocne spolahlive do ostrej prevadzky.

ak sa jedna o multiplatformovu zalezitost, jednoznacne odporucam VNC. Je
to trosku pomale, ak sa nejedna o lokalnu siet, tam by vsak mohlo
postacit tinyvnc.

Cez vnc sa da ovladat takmer cokolvek takmer odkialkolvek.

Windows servery sa daju ovladat cez nejake terminal services, klient
na to je rdesktop, naposledy bol v celkom development stage, ale chodilo
to.

Ak uz nic ine, tak potom Back Orifice :))))))))))))).

 J.