[linux] maximalna velkost mboxu a vplyv na procmail

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Úterý Duben 30 07:41:41 CEST 2002

On Mon, Apr 29, 2002 at 01:50:46PM +0200, Julius Loman wrote:
> ano je :)
> toto ma ani nenapadlo, ono je to totiz natvrdo zadratovane ale da sa to
> prestavit a kedze v main.cf to nebolo, tak som to nepredpokladal, zeby
> to tam bolo.

> viacmenej ano, aj ked on robi local delivery

ten parameter sa snazi implemetovat nieco take ako quotu na mailbox, ak
ho maju uzivatelia napr. vo /var/[spool/]mail

ja osobne si robim zalohy podla dna, cize mam kazdy den jeden subor +
zalohy mailing listov po mesiaci - a samozrejme sa to kopiruje do
INBOX-u a priecinkov ;-)) zbaleny archiv udrziavam vo formate mbox.gz
alebo maildir.tar.gz - mutt v debiane ma v sebe patch na citanie gzip-ov
;-))   ---   no a taky velky mbox som mal iba raz pri pokusoch s nejakymi
velkymi mailami a always_bcc - teraz pouzivam maildir

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE