[linux] Apache a vyberovy pristup ku strankam

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Úterý Duben 30 16:35:05 CEST 2002

este by som mozno doplnil ze medzi <directory /path_to_htdocs>
</directory> je bud mozne vlozit to co napisal kolega o par riadkov
nizsie alebo umoznit funkcnost .htaccess suboru v danom adresari

rozdiel je v tom ze ku prvemu je potrebne aby kazdu zmenu robil uzivatel
s pravami na dany konfigurak zatial co k druhemu postacuju prava v
adresari a subor .htaccess moze vzniknut
je este tretia moznost - umiestnit subor s pravami na alternativne
miesto a includnut ho z daneho miesta medzi do prislusnej dir sekcie

dz