[linux] Postfix smtp- connection timed out

diskutuj></diskutuj diskutuj na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 1 09:38:01 CEST 2002

> Ahojte !
>
> Mam taky maly problem . Presiel som na postfix . Vsetko bezi OK len mi
nechce odosielat postu. V logu je hlaska:
> Jul 31 11:22:31 postfix/smtp[8551]: 36A4B7A8F5: to=<abc na abc.net>,
relay=none, delay=96943, status=deferred (connect to
> abc.net[10.10.10.10]: Connection timed out)
> Neviete mi niekto , kto mate vacsie skusenosti s postfixom poradit ako
to odstranit .
> Vdaka.
>
> Duri

Skus najskor lokalizovat chybu:

1. je pripojenie ok = da sa surfovat z toho pocitaca
2. je mozne "chybne" mailservery (ms) pingnut z toho pocitaca
3. je mozne "chybne" ms telnetnut na porte 25
4. skus poslat na "chybne" ms postu z nejakeho freemailu, aby si vylucil
chybu na ich strane 5. kedy a ako zaistis vyprazdnenie fronty (vytacane
spojenie)
6. skus, ci ti to nepojde s pouzitim relay

A este otazky:

1. Ta adresa 10.10.10.10 je skutocna alebo len vymyslena?
2. Pises: "presiel som na postfix". Predtym si pouzival co?
3. Islo ti to predtym?
4. Pises: "vsetko je OK". Co je to vsetko a co znamena OK?

A este otcovske rady:

1. Nabuduce napis viac ako len par riadkov univerzalnych informacii.
2. Nenechaj sa mnou znechutit.

S pozdravom

-Sergej IV-