[linux] ISDN externy modem a pppd

Marian Danisek majo na sunteq.sk
Pátek Srpen 2 11:55:18 CEST 2002

Julius Loman wrote:

> Ahojte
>
> vymenil som klasicky externy modem za ISDN (ZyXEL, omni.net LCD plus),
> cakal som, ze sa to bude spravat ako klasicky modem, ale konfigurak, aky
> bol pretym nefunguje. Ked skusim "nasimulovat" pripojenie cez minicom,
> tak to po vytoceni cisla (ATDT01923) dostanem "digitalny balast" (bolo
> to vytocene OK). Teda ako by to bolo treba este "dekodovat" aby som
> dostal klasicky vystup "login: " a aby nan zafungovat chat script.
>
> moj chat_script:
>
> ""
> "ATZ"
> [...]

1. pppd je urcene pre analogove modemy a aby to chodilo s extrenym ISDN
zariadenim ja som vzdy musel zapnut async to sync ppp - u mna to bol
prikaz ATB4(???)

2. na digitalnej linke nikdy nedostanes take nieco ako login shell,
kedze vsetky riadiace prikazy idu cez D-kanal. Takze ja pouzivam
nastavenie mena a heslo v subore pap-secrets respektive chap-secrets a
nemam to v chat_skripte.

Majo.

--
SUNTEQ s. r. o.
Bojnicka cesta 35 # Prievidza # 971 04 # Slovak republic