[linux] Re: info

Johanka Z Arku neznasam.server na post.sk
Sobota Srpen 3 11:53:56 CEST 2002

No, ono neni problem ani v KDE ani v KMaile, ale vo mne (takze aj v tebe).
Cely problem je, ze trojkovy KMail ma standardne nastaveny format ukladania
sprav ako maildir a my chceme mbox. Proste v KMaile nastavis
(Nastavenia/rozne) na mbox a potom ten adresar jednoducho prekopcis na ten
druhy.
To sme ale sprosty, co?

----------------------
Jak to, ze v RedHat 7.3 som nenasiel ziaden linuxconf??? Ako a kde mam robit
nastavenia vseho vsudy?
A preco mi pri spustani kppp pyta rootovske heslo, ked mam na binarku kppp
pristupove prava v poriadku. A ako to dam odtial do riti?

A preco mi nechce system uverit, ze mam mysku s koleckom? A ako ho presvedcim?

> zdravim,
> xem sa ta opytat ci si dosiel na to jak konvertnut tie maily z kmailu v kde
> 2.2 do kmailu v 3ke, mam ten isty problem tiez, ak nieco zistis posli mi
> prosim ta mail, lebo v konfere najak nato nikto neodpoveda
> 		dikes
>

> 				p i l o

Satnik Roberta Fica:   KSS -> SDL -> SMER   (Pekne tricka nie?)
Ake nove tvare sudruh Fico?