[linux] FYI: Mandrake 8.2 a DocBook - riesenie problemu s neznamym DOCTYPE

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Sobota Srpen 3 19:38:24 CEST 2002

                                        Maxim, 19:23:28
                                        03. august 2002 (sobota)
Zdravim!

	Upgradoval som z Mandrake 7.2 na 8.2. Ked vo verzii 7.2 mi isiel
DocBook s problemami, tak na 8.2 mi uz nesiel pre zmenu vobec. To dokonca aj
ked som natvrdo zmazal vsetky subory (hlavne konfiguraky v /etc/sgml) a
opatovne nainstaloval prislusne RPM baliky.

	Ak pouzivate tento standartny DOCTYPE

<!DOCTYPE book PUBLIC "-//OASIS//DTD DocBook V3.1//EN" [
]>

	a z nicoho nic sa Vam objavuje chyba podobna tejto

jade:../libcfg+.sgml:1:55:W: cannot generate system identifier for public
text "-//OASIS//DTD DocBook V3.1//EN"

	tak riesenim je pridanim tohto riadku

CATALOG "/usr/share/sgml/docbook/sgml-dtd-3.1/catalog"

	na koniec suboru /etc/sgml/sgml-docbook-3.1.cat.

	Aj ked to vyzera asi trivialne, riesil som tento problem skoro 2
dni. Nepovazujem sa DocBook guru, rozhodne si vsak myslim, ze zakladne veci
by po instalacii mali/mohli hned fungovat. Asi na to v Mandrake zabudli,
pripadne je to zamer. :-)

	Verim, ze to niekomu pomoze.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, http://www.nepto.sk/              nepto na atomicpile.sk