[linux] Bezpecnostna politika

Ján Benadik jbenadik na elas.sk
Pondělí Srpen 5 16:05:22 CEST 2002

Mam obavy, ze jediny legalny sposob je zakupit tuto zmluvu (pretoze ak si ju
niekto zakupil, asi ju bezplatne z ruky neda).
Svojho casu som sa pokusal nejake veci vydolovat priamo z USA (ANSI), ale po
dlhych tyzdnoch mi odkazali, nech sa obratim na svojho lokalneho
distributora a este mi upresnili, ze ho mam vo svojom hlavnom meste Lublana

Takze by som hladal v Bratislave, kde vydavaju technicke normy (SUTN).

beno