[linux] mandrake

Čtvrtek Srpen 8 18:56:21 CEST 2002

Dňa 08. aug 2002 o 18:34, cwaki napísal(a):

> prosim pomozte mi, mam problem s mandrakom v8.1, neviem nijakym sposobom
> spravit to aby isla siet,
> modprobe 8139too nevypise error, v message logoch bolo ze 100MBit
> fullduplex, a ifconfig eth0 ma v riadkoch RX a TX nejake hodnoty iba pri
> dropped,
> ked nastartujem win tak secko bavi

si si skutocne isty, ze mas nastavene spravne vsetky parametre tykajuce
sa siete? ak hej, tak si si isty, ze ta PNP sietovka nepouziva v Linux-e
IRQ ktore sa bije s niektorym inym zariadenim? (cat /proc/interrupts)
?
ak mas spravne nastavenie sietovych parametrov, tak potom to jedine moze
byt vec zleho nastavenia hardveru..

--
Linux 2.4.18-21mdk
Mandrake Linux release 9.0 (Cooker) for i586