[linux] Domaca posta

Pátek Srpen 9 08:44:13 CEST 2002

-> Dňa Št 8. August 2002 10:17 ste napísali:
-> > -> - kazdy uzivatel musi mat pristup len k vlastnej poste
-> > -> - uzivatelia budu pracovat s grafickym rozhranim KDE (u niektorych
-> > nutne) ->   a pouzivat Kmail klient
-> >
-> > no problem
->
-> to by ma zaujimalo ako to spravit ak vsetci maju spolocnu "rodinnu" adresu.
-> jedine co ma napadlo je pomocou procmail filtra ktory by roztriedil postu
-> podla toho kto ma koho v adresari... a to nie je az tak uplne "no problem".

nevsimol som si zeby mali mat spolocnu rodinnu postu. Samozrejme ze za
takychto podmienok to rozdelovat nejde...
Ale nevidim to ani teraz v archive a preto predpokladam ze kazdy bude mat
nejaky mailbox aj vonku. Ak nie, bude treba aspon rozlicne adresy, a server
bude musiet pridavat do mailov Delivered-To alebo X-Envelope-To (co
uz vacsina robi, teda ak poskytuju pop3 domenove mailboxy)

-> Odporucam zacat studium na mandrakeuser.org.

ak tam nebude mandrake mozu nastat drobne poblemy v nekonzistencii medzi
distribuciami...

 I wonder how much deeper the ocean would be without sponges.